(Promosi) Karnival Lepasan Sekolah 2019

“Akak, kawan saya cakap nanti masuk universiti assignment banyak. Takde masa nak keluar pergi program atau forum pape. Betul ke kak? Susah la macam ni sebab saya dah aktif macam2 kat sekolah.”

Ha korang ada tak persoalan macam ni? Korang tak payah risau sebab dekat #karnivallepasansekolah nanti kami akan ajar korang tips untuk aktif kokurikulum dan jugak cemerlang akademik. Tips penyusunan masa semua kami bagi kaw2 kat korang

Jom daftar cecepat sebab kami pun ada hadiah best2 nak bagi kat korang…

💻Daftar di :
http://bit.ly/daftarkls2019

#KLS2019
#XpresiRemaja
#karnivallepasansekolah
#KelabRemajaISMA
#krimgombak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *